LIFE - Life Isn't Fucking Easy

Så mycket tankar, så mycket ångest.
Det va det jag tänkte skriva men kom på att det inte är så jag känner, jag har inga tankar, ingen vilja, jag vet ingenting, jag är bara rädd för framtiden. Jag har börjat kolla på massa ätstörda filmer igen och är så förvirrad och känner inget, betyder det att jag är deprimerad igen? Vad ska hända med mitt liv? Vad ska jag göra nu när jag tar studenten? Ahhhhhhh allt är så jobbigt. Jag vet ingenting. Vad ska jag göra? Jag vill bara sova, det är det ända jag vill. Jag vill sova och tillslut vakna upp och veta exakt vad jag vill göra. Kommer att börja blogga nu igen för att få någonting att göra, få kontroll över något. Jag ser så många vänner som är lyckliga över att ta studenten och som är glada hela tiden. Vad är jag? Jag orkar ingenting, jag orkar inte låtsas. Jag vill bara ha en plats att åka till där jag trivs men vart fan är den platsen? Jag är så jävla rädd för framtiden, vad kommer att hända? Livet är läskigt.

Jag hatar att inte veta vad jag vill. Jag vill ha trygghet, jag vill ha något att sträva efter. Det känns som att jag är ensam i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Massa styrkekramar! <3

2012-04-25 @ 19:37:22
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0