god natt

Sov gott allesammans, nu ska jag sova. Dagen har gått helt ok, intag:
frukost/lunch: 3 scrambled eggs (tror det va 250kcal)
middag: 5 köttbullar lite potatismos (vet ej hur många kcal)
övrigt: cookie (150kcal)
ut: -360 kcal (cross i 30 min)
Nu går jag till sängs med en kurrande mage, kan bli jobbigt med tanke på att jag ska fasta imorgon... Men jag ska klara det! Mitt ända problem är middagen, någon som har nått tips på vad jag kan säga till mina föräldrar??
imorgon skriver jag upp min morgon vikt! (Har skämts för mycket de senasre dagarna...)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag brukar skylla på mensvärk eller säga "åt en riktigt stor lunch för det var jättegod mat i skolan, jag kanske tar lite senare dock!" Det brukar oftast funka för mig i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0