kvällsvikt 49,2 kg

Heej, gud jag har haft en sådan hektisk dag idag, kom hem ca 22 efter att inte varit hemma på hela dagen. Idag har jag gått i skolan, jobbat, tränat och solat. Dagen har gått bra men jag är dock livrädd för morgon dagen, faan jag fick precis reda på att vi ska ha middag hos oss imorn med gamla famlijekompisar vilket betyder: trerätters, flera timmar vid mat bordet och för mycket mat och snacks.... FAAAN. Har någon nått tips för att undvika/motstå allt? Jag har ju klarat mig så bra denna vecka och vill VERKLIGEN INTE förstöra det men jag är rädd att jag ska falla för all skit!
Intag i dag:
frukost: ---
lunch: 1/2 macka på ett fik - 170 kcal
Mellanmål: flingor - 130 kcal
middag: 1 macka - 250 kcal
övrigt: 1 äpple - 70 kcal
tot intag: 620 kcal
Förbrännt: -350 kcal på crossen (+styrka- mage och rumpa)
tot: in 270 kcal
.
Kvällsvikt: 49,2 kg - känns bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0