Mistake

Tjeena!
Ett misstag har skett idag. Jag skulle ju fasta men min plan kraschade när min kompis inte ville sola med mig. Jag hade tänkt att vi under håltimmen skulle gå och sola solarium och på så sätt skulle jag undvika lunchen men sen ville hon inte det längre så jag var med tvingad till matsalen... Sa dock innan vi gick dit att jag mådde illa och väl inne så tog jag lite gurka på min talrik samt några penne pasta bitar bara för att ta något.
.
Men jag har ätit, jag åt 7 pennepasta bitar, räknade noga samt ca 6 gurkskivor.
Det är ju absolut inte mkt kcal i det och jag har antaligen inte gått upp sedan morgonvikten på 49,5 men det är själva grejen att jag inte klarade den totala fastan som jag skulle köra som stör mig så jääävla mycket. För att kompensera detta ska jag iaf till gymet för att köra ett danspass på 60 min sen blir det INTE middag!!!
För övrigt har jag fått i mig: ett glas c-vitamin, 2 koppar pepparmint te, vatten och 2 kaffe med lite mjölk.

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: ja visst innehåller dom köpta chokladbollarna SJUKT mycket!!! dock gör nog inte dom hembakade det, det var en som svarade att de bara innehöll 25 kcal styck. hoppas att det är sant <3

2012-02-07 @ 18:06:39
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/
Postat av: Ida

ops!! kommentaren om chokladbollen skulle till en annan xD kommenterade i fel blogg haha. vad roligt att du gillar min blogg förresten! :) jag gillar din med nu när jag såg den! jag är 170 lång och vägde 58 i september...senaste gången jag fick väga mig. men försöker gå ner nu igen så uppdaterar när jag sett siffran på vågen ;)

2012-02-07 @ 18:09:53
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/
Postat av: likethisthin

sv: Det har gått jättebra för mig! Äsch de där pastabitarna gör ingenting! :) <3

2012-02-07 @ 20:30:25
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0