Okej fredag, helg. DONT MESS IT UP

Heej, än så länge har veckan gått bra, min vikt idag är 48,6 kg. Men nu kommer perioden jag fruktar varje vecka... THE WEEKEND! Jag misslyckas alltid överhelgen men tar igen det genom att äta jätte lite i veckan och träna men det leder ju bara till att jag står stilla i min vikt men jag vill gå NER!! Så denna helg ska jag lyckas, det blir inga utgångar så -alkohol är det ju iaf. Sen har jag ett träningspass inplanerat på söndag som inte kmr bli nådigt, ska träna med en kompis som i princip är PT och har kommer att köra med mig.
.
Planerat dagsintag idag:
frukost: 1 stor kopp kaffe (ca 45 kcal pga ganska mkt mjölk)
lunch: lite av den vegetariska skolmaten + gurka och grönsallad
middag: jätte lite av middagen hemma, kmr antagligen bli kött så det blir 1 bit och sallad och kanske 2 potatisklyftor.
övrigt: frukt!

Jag tror jag kommer att klara dagen bra, ska kolla på lite iform med anna anka och någon av mina anafilmer tror jag. Btw en av mina favoriter är for the love of nancy! <3 jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0