Pepp Pepp Pepp

Idag ska jag fasta och är faktiskt taggad inför det!! Vill inte äta idag, hoppas bara det blir lätt att undvika lunch med kompisarna och middag med familjen. Det jag fått i mig än så länge är 1 glas c-vitamin, 1 kopp pepparmint te= 0=kcal.
Det jag tillåter mig att få i min idag är: vatten, c-vitamin, te och bryggkaffe (till tet och kaffet får jag ha lite mjölk)
Till mitt kaffe måste jag ha lite mjölk men det klarar jag utan, speciellt när jag dricker pepparminte och grönt te för då har man ju ingen mjölk i (eller iaf inte jag). GOGOGO nu kör vi, lets loose some weight!

Kommentarer
Postat av: likethisthin

sv: Klart som tusan jag fortfarande är på! Nu kör vi :D <3

2012-02-07 @ 10:20:58
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0