don't be sad on valentines day

Hur har er valentines day varit hittills? Själv firar jag ensam haha (holidays sucks when you're alone). Fick inte ens någon love av mina föräldrar, de hade inte köpt hem något alla hjärtans dag godis eller nått haha, unloved. Mamma sa "men du får lite viktväktar godis" haha. Men det är bra. Jag blir bara irriterad på alla som säger "åhh ångest att fira alla hjärtans dag ensam, nu ska jag äta choklad och tycka synd om migsjälv". Vad är det för nått? Inte så att man kommer få killar genom att vara deprimerad och bli tjock. Det är väll bättre att träna vara nyttig och göra nått kul så kanske man får en dejt till nästa år? Jag har totalt gått emot den där jäkla chickflick stilen idag. Till frukost blev det nada, lunch: ca 10 mackaroner, några gröna oliver och gurka och till middag: en bit lax och en potatis + träningspass där emellan.
.
Är det någon som är deppig idag så PLEASE don't be! Ta hand om era kroppar så att ni kan må bra över er själva ist! Det känns 1000 gånger bättre! Gå ut med kompisar, se en film med famlijen, strunta i denna helgdag som är till för att näringslivet ska tjäna pengar. GÖR precis det ni känner för men va inte deppiga, det är bara onödigt!
Hoppas ni har en bra dag.
THESE ARE SOME RANDOM QUOTES I LIKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0