Vad gör ni en fredag som denna?

Heeej hopp!
Nu ska jag snart iväg till gymet för att bränna mkt kalorier inför ikväll. Har ju famljevänner över på middag = mycket farlig mat!! Min morgon vikt var 48,5 så det går neråt! Vill verkligen hålla fast vid detta och inte förstöra allt ikv, men jag är rädd! Men en plan är i alla fall att inte ta NÅGOT av snacksen innan middagen, inte äta förrätt, ta liteee av varmrätten och säga att jag rä för mätt för efterrätten. Jag hoppas verkligen att jag klarar detta! Imorgon kommer det bli lite mat iaf för jag jobbar från 8-15 och tar kanske en måltidsersättning sen blir det en liten middag och sedan utgång på berns och se rebecca och fiona!
.
Hittills har jag ätit:
frukost: te
lunch: gurka + en liten bit vegetarisk lasange
mellanmål: 3 riskakor
Nu ska jag förbränna 600 kcal på gymet samt träna mage, armar och rumpa!!!

Kommentarer
Postat av: likethisthin

Sv: tack fina du.. känns bättre efter att jag läste din kommentar.<3

Stay strong du med, vi ska klara dethär<3

2012-02-10 @ 17:17:35
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0