vecka 6, 3 veckor till lov weei

Heej, nu sitter jag i mitt kök och dricker lite te. Har alltid sköna mornar på måndagar för jag har sovmorgon.
Till frukost/lunch har jag ätit: scrambled eggs gjorda på 3 ägg (ca 250kcal) och en morot (ca 40 kcal). Senare idag ska jag träna och sen försöka äta något lätt till middag. Imorgon blir det fasta vilket jag är taggad inför, var tuusen år sedan jag gjorde det så det ska bli kul att se hur bra jag klarar det. (MÅSTE klara det). Nu har jag lite bråttom men känner dock att inspirationen är tilbaka så i eftermiddag blir det nog ett lite roligare inlägg!
Have a great day you all!! <3

Vill ha hon till högers armar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0