Be good today wake up happy tomorrow

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag hittills, själv har jag bara varit uppe i en timme. Till frukost/lunch (brunch?hah) så åt jag en skål med lite flingor, mamma och pappa hade typ ätit upp alla fulkornsflingor så det blev inte så många för mig, sedan åt jag även 1 knäckemacka med 1 kokt ägg på.
morgonvikt: 49,6 kg.

Planerat intag:
Frukost/lunch: 1koktägg på knäckebröd (ca 160 Kcal), 30 gram fulkornsflingor (110 kcal)
Middag: tyvärr har mamma och pappa redan bestämt någon jäkla pastarätt med svamp så det finns en stor risk att jag spyr middagen ifall ja inte lyckas äta jätte lite.
Övrigt: Coffe, coffee, coffeee and tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0