En bättre dag än igår

Idag har jag varit mycket duktigare än igår, behövde kanske en liten slap in the face för failar typ alltid på helgerna!
Dagensintag:
frukost: fulkornsflingor med mjölk: 160 kcal
lunch: måltidsersättning + apelsin: 280 kcal
tot in: 440 kcal
träning:
Crosstrainer 62 min: -635 kcal
(+lite styrka men svårt att uppskatta kcal)
allt som allt så ligger jag just nu på -196 kcal vilket känns bra, sedan blir det en räksallad till middag (dressing on da side please!) och enligt ShapeUp club så är det 135 kcal (utan dressing antar jag) så då ligger jag fortfarande minus weei!
TIPS PÅ SNACK
Mitt snack ikv ska bli riskakor, visste ni att ett helt paket riskakor(130 gram) endast innehåller 559 kcal och ett paket kan man ju typ ha som snack en hel helg dvs fre, lör, sön och då blir det bara 186 kcal per kväll och man får kanske 6 kakor eller nått! Och dessa är med SMAK åhh ja, vitlök och grädd film, ostsmak you name it. Äter man de som inte har smak så är det mindre kcal i.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vad kul att idag går bättre för dig! <3 Det var så ledsamt att läsa att du hade ångest.



Soppan kan du köpa på Coop forum och city gross, det är i alla fall där jag har hittat dom! De finns i flera smaker, men den med grönsak är den enda vegetariska så det är den enda jag kan äta. Annars ligger dom på runt 110-120 kcal per burk, och det är jättemycket i en burk också! Tack för peppbilden finis! Ska testa keldas soppa också ifall jag kan äta den, så tack så jättemycket för tipset! kram!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0