Feeling fat and worthless

Faaaan måste jag gå och förstöra hela dagen genom att va ett jävla fetto på kvällen? Hur jävla svårt kan det vara? Ät inte ditt jävla dumhuvud. Ahhhhh jag hatar migsjälv, är så jävla fet och äcklig. Skäms över hur jag håller på. FAAN. Arrhh jag är så sur nu, så jävla förbannad på migsjälv.
Jag är så arg på migsjälv så jag vet inte vad jag ska ta mig till........ Hur jävla svårt kan det vara?
Hur vill jag se ut? Man kan inte käka choklad och skit om man vill se ut som hon åt vänster och jag ska FAAAN inte sluta som hon åt höger!
SNÄLLA HJÄLP MIG! Peppa mig, säg hur fet och dålig jag är, hjälp mig att lyckas för just nu är jag så fruktansvärt misslyckad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är verkligen inte duktig någonstans.. I fredags hade jag en så jävla massiv hets, och jag kunde inte spy upp det heller. Jag kan sätta hur mycket pengar som helst på att du är jättevacker och smal, för du verkar så fruktansvärt rar och snäll och fin när man pratar med dig så här. :(

Styrkekram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0