Jag ska inte vara dålig idag!!

God morgon!
Nu sitter jag i mitt kök med en kopp te, en skål flingor och ett glas c-vitamin. Ska snart iväg till jobbet.
Planerat intag:
Frukost: skål med flingor (280 kcal), civitamin (0kcal) pepparmint te (0kcal)
Lunch: en frukt (ca 70kcal) 1 måltidsersättning (209 kcal)
Idag ska jag träna och förbränna ca 500 kcal tror jag!!
Lyck till idag hörni! Och kom i håg, vi gör detta gör att se ut så där^ i sommar! Vi har tillräckligt med tid kvar VI kan lyckas!! Now do 20 sit ups!!  ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Jo, jag undviker helst att prata om kroppar med andra oavsett om det det vanliga idealet eller modellkroppar, det är mest för att jag inte vill få några misstankar på mig själv. Alla runt mig vet om att jag har haft ätstörningar tidigare men inte nu, men dom har ju så klart märkt att jag gått ner i vikt.

Vet folk runt om dig om dina äs?

2012-01-28 @ 09:49:44
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0