let's make this week a success

God morgon god morgon!
Idag var min morgonvikt 49,1kg!! Så det känns jättebra! Mitt mål är att väga 47kg när jag träffar mitt ex i slutet av mars men jag kanske tom kan väga 46kg då!! Mitt verkligen största problem är helgerna, jag lyckas ALLTID äta för mkt på helgerna. Är det någon som har nått tips på hur man kan undvika allt gott som finns hemma under helgen?
Idag blir det frukost/lunch i ett, börjar skolan kl 12 så det är jätteskönt att slippa äta där, har dock inte bestämt vad jag ska äta än.. Skriver senare! Det jag äter ska i varje fall tränas bort ikv! Det är så uuunderbart att kunna träna igen! Haha gick mindre än en vecka då jag inte kunde träna men jag är ett träningsfreak haha älskar det!

Kommentarer
Postat av: L

Åh min drömkropp! Är det du på bilden? Får man fråga hur lång du är? Tack för en bra och inspirerande blogg!

2012-01-30 @ 10:43:46
URL: http://ennystartl.blogg.se/
Postat av: moi

jag brukar sova länge och på så sätt skippa frukosten. Sedan är ju middag med familjen obligatoriskt, men efter det kör man lite träning så mår man helt ok.

Överäter också gärna på helger :(

2012-01-30 @ 13:04:47
URL: http://phantom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0