ShapeUp Club

Nu blire 2 inlägg rätt tätt inpå varandra, men jag ville skriva igen :)
Det blev inget laxeringsmedel i alla fall inte nu, kanske senare ikväll. Min morgon vikt är 49,7 kg så den är 5 hg lägre än igår vilket är jätte bra!
Just nu håller jag på att fundera över vad jag ska äta idag... Kommer nog äta en måltidsersättning till lunch a 209 kcal, sen blir det kanske ett äpple och en apelsin under dagen och soppa till middag eller nått. Har precis laddat ner ShapeUp appen som jag blev tipsad om och nu ska den hjälpa mig räkna kcal. Är dock lite rädd för att den ska räkna fel, den räknar ju väldigt liksom average, jag brukar alltid räkna mina kcal själv med hjälp av innehållsföreteckningen men denna app kan ju vara bra när man typ ska käka ute och sådan info inte finns!
Nu ska jag äta lite frukt och dricka pepparmint te!

Kommentarer
Postat av: W

Oh, pepparmintte låter väldigt gott!

2012-01-26 @ 10:46:57
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0