SPY KAOS

Japp, så hade jag ju planerat en matlös dag men från ingenstans så kom ett sug om att hetsa och spy.. (okej kanske inte från ingenstans, jag gjorde det förra veckan kom jag på nu).
I alla fall jag proppade i mig tortellini med rödpesto och parmesan och sedan massa vatten. Det jag inte hade tänkt på var att jag har ryggsmärtor eftersom att jag skadade min rygg i helgen.
När spyreflexerna satte igång och magen spändes för att trycka upp dess innehåll så fick jag fasansfulla smärtor i ryggen, trots detta fortsatte jag för jag hade ju ätit typ 900 kcal (!!!) och jag hade fått panik om jag inte fått upp det. Som pricken över i:et så började jag blöda näsblod och inte i små mängder utan det bara öste ner i toaletten. Så där stod jag med smärtor i ryggen, fingrarna i halsen och blod lite överallt. Man skulle kunna jämföra min toalett med en kill bill film....
Imorgon är jag nog också hemma från skolan men då ska det INTE sluta så här!!

Kommentarer
Postat av: Kip

Haha, that's actually rather hilarious. :P Självfallet var det inte det då det just hände, men så här i efterhand, för en utomstående, så är det bara så otroligt bittert. Typiskt, liksom. All jävla skit händer på en och samma gång och allt går åt helvete.

Hur gick det sen då? Fick du upp det?

2012-01-25 @ 20:22:59
URL: http://https://twitter.com/#!/kipstergurl
Postat av: A

haha aa ush, men jag har vant mig så mycket vid att spy att jag inte bryr mig längre.. Första gången jag insåg att det kanskee gått för långt med mitt "spyande" var när jag för ca 1,5 år sedan stod på knä i duschen i mina egna spyor utan att bry mig. Disgusting I know!



Har du någon blogg eller så? För jag kan inte se din twitter och har själv ingen sådan!

Stay strong <3

2012-01-26 @ 00:17:12
URL: http://foreverperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0