Start today tomorrow

Detta är mitt första inlägg i denna blogg, jag har haft ca 3-4 bloggar tidigare där jag bloggat om mitt ätstörda liv. Jag vill med hjälp av denna blogg finna motivation till att gå ner i vikt, det är viktigt för mig att jag kan gå tillbaka och se vad jag ätit olika dagar samt se vad jag väger varje dag och det är alltså information som kommer att finnas på min blogg. Jag vill även gärna ha internetvänner som antingen mår som jag eller bara tycker att jag verkar som någon intressant att tala med.
Jag är 18 år (snart 19), bor i Sthlm och har haft ätstörningar i snart fem års tid.. (ooj va mycket det lät, har inte tänkt på det innan). Jag ska inte gå in så mycket mer på min historia just nu men den lär komma upp under blogginlägg fram över!
Jag ser fram emot att börja blogga igen och är super peppad! Denna vår ska jag rasa i vikt!! Beach 2012!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra blogg! Jag måste också gå ner!

2012-01-25 @ 14:02:10
URL: http://feliciatofftin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0