sunday bloody sunday

Nu sitte jag och väntar på middagen, jag har varit duktig idag men jag känner mig inte tillräckligt stark för att ta lite middag. Jag kommer spy upp den efteråt. Jag vill inte spy, tycker det känns som ett tecken på svaghet, jag önskar att jag kunde vara så stark som många av er är och lyckas äta lite men idag kan jag inte det. Jag kommer spy.
Jag ska iaf försöka att få det till en "helggrej" typ att jag äter lite på vardagarna och spyr middagen på helgen. haha gettin rid of my addiciton.
Idag har jag ätit 1ägg på knäcke macka(160 kcal) och flingor(110 kcal) sedan åt jag även en sesambar(216 kcal)= tot: 486 om jag inte räknar fel
Ut: -460 kcal på crossen
= 26 kcal
(Sen kan det hända att en daim slinker ner senare :( har köpt en och är lite rädd, den innehåller ca 310 kcal.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0