Träna weäääiii

I,m sittin here with a cup of pepparmint tea, dricker det konstant haha.
Snart ska jag iväg till gymet och försöka träna, har inte tränat på gymet på mer än en vecka(!!) pga min rygg skada, men nu ska jag försöka mig på att stå på crossen, kan inte vara så farligt! Ska bränna minst 300 kcal!!
(Förresten svar till kipstergurl: "Haha jaa appen är faktiskt otroligt praktisk! Har haft stor nytta av den idag med! Har du någon blogg eller något jag kan kommentera tillbaka på? Jag kommer inte åt din twitter för jag har inget sådant account och det känns roligare att kunna svara dig direkt så att du vet att jag sett det du skrivit!")

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! En vanlig matdag brukar se ut såhär:



Frukost: Te med lite mjölk= 4 kcal

Lunch: Varma koppen/soppa= mellan 80-120 kcal

Middag: 200 g frysta grönsaker, en quornfilé t ex. Kokar grönsakerna och "steker" filén i mikron. Blir jag hungrig under dagen tar jag en frukt (äpple/clementin oftast) eller typ 100 g gurka i stavar. Kram!

<3

Postat av: Sara

Sv: Tack snälla du, allid kul att höra! Men det är bara att kämpa så når du ditt mål! :)

2012-01-27 @ 19:15:43
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0