DON'T EAT YOUR EMOTIONS

Jag har precis spytt, tänkte att det va värt ett försök trots att det har gått lång tid sen jag åt. Det funkade, vågen visade 5hg mindre på vågen. Ändå pinsamt mycket, min morgonvikt var 49,5 och min kvällsvikt nu är 50,5... Jag är så otroligt dålig. Är typ säker på att mamma och pappa hörde mig spy. Jag struntade i allt och bara spydde, frågar de något så kommer jag säga att jag har mens och mådde illa.. Spelar typ ändå ingen roll, är nästan hundra på att de vet att jag har ätstörningar. Hur svårt kan det vara att lista ut liksom? Tränar minst 5 ggr i veckan, jag slinker in på toaletten direkt efter middagen sätter på hög musik och "tar en dusch", när jag inte "duschar" efter jag ätit så har jag ätit anmärkningsvärt lite, mamma klagar lite ibland på "min undervikt" (bullshit att kalla mig underviktig) men det resulterar inte i något. Det är som att de låtsas att inte veta om det för att allt blir mycket lättare då, de vill liksom inte inse det. Men det är bara skönt för mig. Imorgon då jäävlar!!!


Kommentarer
Postat av: H

Grym vikt ju! Hur lång är du? <3

2012-01-28 @ 02:57:53
URL: http://Http://hipsnribs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0