identitetskris

Jag har lite utav en identitetskris just nu. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag har och jag vet inte vad som är viktigt. En människa som varit otroligt viktig för mig, någon jag trott att jag inte klarar mig utan, är fortfarande viktig men inte lika viktig. Jag är rädd för framtiden, hur den kommer att bli och hur jag vill att den ska bli. Jag vet inte. Jag känner mig lost. Jag vet inte vad som är viktigt för mig. Jag vill bara iväg, flytta till ett annat land och träffa nya människor. Eller är det det som jag vill? Jag vet ju inte vad jag vill men att låtsats att man vill något gör det lättare att leva. Jag tänker att svaren finns på en annan plats, bara jag kommer iväg så kommer allt lösa sig. Men tänk om det inte gör det? Tänk om jag fortfarande kommer att vara lika vilsen.
.
En otroligt vacker låt:
.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag förstår precis hur du känner! Det vore så skönt att börja om på en annan plats, där ingen känner en. Jag har också svårt att förstå mig på vad jag egentligen vill.

2012-04-08 @ 23:59:06
URL: http://prothin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0