måste sluta spy

Just nu betyder helger spya för min del, i alla fall middagen. Jag klarar mig bra under dagen men kvällen skiter sig. Idag blev jag tvungen att äta middag, jag hatar att spy när jag inte själv bestämmer vad jag ska spy. Planerad hets/spy är okej men när man tvingas spy upp en vanlig måltid så blir det knas. Idag hade jag jätte problem med att spy, jag är förkyld och hade samtidigt typ panik ångest när jag skulle spy och kunde knappt andas, hade jag hållt kvar fingrarna i halsen lite extra så tror jag att jag hade svimmat. Efteråt kände jag mig äcklig och svag men trots det så sa min kompis "gud va du ser fräsch ut" haha sjukaste kommentaren, jag har just nu ringar under ögonen och är fortfarande helt dizzy. Måste varit solariebrännan som döljde mitt tillstånd.. hah.
.
Tycker typ synd om mina föräldrar, när jag gick från badrummet luktade det spya. Det va uppenbart vad jag hade gjort, mina "duschar direkt efter middagen för att det är skönt" börjar bli rätt genomskinliga nu. Det värsta är att jag typ inte orkar bry mig, tror typ inte dom orkar det heller... Så länge jag presterar i skolan och skaffar mig ett jobb att ha efter så är det väll lungt. Känns så iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0