mer frukt åt folket

Åhhhhhh vilket väder!! Hur underbart? Jag blir så jäklans lycklig när det är sool.
Dagen hittils har gått bra!
.
frukost: 1 äpple
lunch: 2 små apelsiner
eftermiddags snack: 1 äpple och 1 liten blodapelsin
.
Räknar med ca 70 kcal/frukt vilket blir tot 350 kcal. Jag ska verkligen börja äta mer frukt! Är inte hungrig alls! Sedan har ja även druckigt massa vatten idag, något jag inte brukar göra så det är ett plus. (och sen kanske 5 kaffe)
.
Ha en fortsatt bra dag! Nu ska de äckliga kilona ryka!!
Eftermiddags snack, 1 äpple, 1 blodapelsin = 140 kcal.

Kommentarer
Postat av: Sara

Frukt innehåller visserligen fruktsocker men underbart mycket vitaminer plus att det är negativa kalorier = det krävs mer kcal för kroppen att bryta ner det än vad man äter :D Jag försöker också äta allt mer frukt! <3

2012-03-12 @ 20:41:51
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0