THIN for the win

Smal Smal Smal!! Nu gäller det, vädret gör mig på otroligt tagghumör. Ska in till stan snart och fika (=bryggkaffe) med en kompis och plugga lite men jag tror nog att jag ska skynda mig ut på en promenad innan i det fina vädret! (och bränna lite kcal). Min morgon vikt idag var 48,5 vilket är 5 hg mer än den skulle vara men jag ska försöka sänka den till imorn! Om jag inleder måndagen med en vikt på typ 48,1 eller 48,2 så blir jag glad! Till Lunch/frukost nu har jag ätit 1 skål med flingor och mjölk men det blir det enda jag äter idag. Sen blir det bara kaffe, te, vatten, cola och cigg. Ha en braa dag nu!! Remeber your goals!
.
.

Resons not to eat:
  1. You'll be pure, holy and clean!
  2. People will be able to lift you up
  3. Fat is a lazy person, Ana is control
  4. You'll fit in all pretty clothes
  5. Guys will want you
  6. You'll feel more confident and happy
  7. A moment on the lips forever on the hips
  8. Starving is control, we like control!
  9. You'll be perfect
  10. Friends will envy your body, and admire you
.


Kommentarer
Postat av: KATEIE - PRO ANA ME

i vilken stad bor du ? jag vill bara veta om det finns någon som bor nära mig? i uppsala bor jag <3

2012-03-11 @ 12:15:41
URL: http://proaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0