Tired

Sitter just nu och kollar på "vad blir det för mat! på 4an.  Har ingen aning om varför, fanns typ inget bättre på tv. Är helt slut just nu. När jag kom hem var det ingen hemma och när jag är helt ensam och hungrig så får jag en enorm vilja att hetsa och spy. Jag satt en längre stund och kollade på den färdig gjorda lasangen jag tänk värma och hetsa. Jag tänkte funderade över ifall jag verkligen orkade hetsa för hela spyprocessen efteråt är ju rätt jobbig. Men när jag hittade en bull längd i lådan så struntade jag i att den jobbiga processen som jag visste skulle komma och hetsade. Det blev lasange, musli, bulle och vatten och sedan en kvart på toaletten. Nu är jag as trött och väger 1 hg mindre än i morse dvs 48,5 kg. Magen är hungrig men jag är inte sugen på nått. Till middag blir det soppa, jag sa att jag behövde det för att jag har så ont i halsen.
.
Nu ska jag försöka hitta något kul att kolla på. Stay Strong allesammans!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0