torsdag

Weei nu är det torsdag! Ska till London om två veckor med massa kompisar samt träffa vänner som bor där så det ska bli super kul! Min morgon vikt idag är 48,8 kg, målet är ju att jag på söndag ska väga 48 och det ska jag KLARA!!
Det jag konsumerar mest just nu är kaffe och cigg, väldigt bra för att få en mättnadskänsla, dock så slösar jag oerhört mycket pengar på det... Ångest. Börjar bli lite sjuk nu vilket inte alls är kul, känns som att jag precis blivit frisk :S. Har tränat hårt varje dag denna vecka och tror att jag idag måste vila för att inte blir sjuk. frågan är hur det kommer gå, jag blir så jäklans rastlös på kvällen... Kanske blir ett 40 min pilatespass trots allt.
.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul att det går så bra för dig! Och underbara bilder! <3

2012-03-08 @ 09:22:34
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: maria

fina bilder

Maria

2012-03-08 @ 09:56:11
URL: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0